FAQ Category: 6. Om återförsäljare, beställningar, hur man blir kund o.s.v


Vi har nyligen inlett samarbeten med några återförsäljare av våra tjänster. Tanken är helt enkelt att de kommer vara er sk first line support och kan hjälpa er med alla möjliga IT frågor, inte bara kring rCloud Office utan också allt det där andra runtomkring. Det ger oss mer tid att fokusera på att leverera era program och komma på nya förenklingar och förbättringar av våra tjänster. […]

Hur skaffar man ett konto hos er ? Har ni ...


Här är några länkar kring såna frågor : Våra avtal är inga långa bindande avtal, vi tillämpar två månader uppsägning för att ge både er och oss tid att förbereda en flytt. Att bli kund: En teknisk checklista Uppsägning En teknisk checklista Vi fakturerar allt i efterskott månadsvis. Vid förseningar av betalningar tillämpar vi följande: Om fakturan inte betalats i tid skickar vi en påminnelse efter c:a […]

Att bli kund. Avtal / uppsägningar o.s.v. ? Var hittar ...


Om ni köpt rCloud Office direkt från oss : Skicka oss ett mail till Helpdesk så löser vi det. Vår idé ar att användare bara ska se de program de behöver och att ni som företag betalar för det ni använder. En användare kan t.ex. behöva hela Microsoft Office och Visma och något annat medans en annan användare bara behöver bara Microsoft Office eller kanske t.ex. bara […]

Hur beställer vi fler program (eller tar bort program) för ...



Skicka oss ett mail tilll Helpdesk med vilket program ni vill uppdatera och och eventuella inloggningar vi kan tänkas behöva. NI kan naturligtvis beställa det via er återförsäljare också. Inloggningar kan vara t.ex. i ert system hos oss (som admin om vi behöver det ) eller till en extern kundportal där vi kan hämta installationsprogram.   rCloud Office inkluderar plattformsoberoende cloud access, drift, antivirus i molnet, backuper, […]

Vi behöver uppdatera våra program i rCloud t.ex. Visma, FLEX, ...