Att bli kund. Avtal / uppsägningar o.s.v. ? Var hittar jag information om det ?


Här är några länkar kring såna frågor :

Våra avtal är inga långa bindande avtal, vi tillämpar två månader uppsägning för att ge både er och oss tid att förbereda en flytt.

Att bli kund: En teknisk checklista
Uppsägning En teknisk checklista

Vi fakturerar allt i efterskott månadsvis.

Vid förseningar av betalningar tillämpar vi följande:

Om fakturan inte betalats i tid skickar vi en påminnelse efter c:a 10 dagar. Här händer inget annat rent tekniskt.

Om påminnelsen inte betalas skickar vi en ny efter ytterligare c:a 10 dagar OCH vi begränsar möjligheten för era användare att logga in mellan 17:00 – 08:00 vardagar och lördag söndag. Det betyder alltså att under de tiderna kan inga av era användare nå sina program eller sitt data eller sin e-post.

Om även den påminnelsen förfaller stoppar vi tillgången helt för alla era användare och vidtar lämpliga åtgärder.
Vid nedstängda konton och uteblivna betalningar förbehåller vi oss rätten att radera allt ert data från våra system.

Category: 6. Om återförsäljare, beställningar, hur man blir kund o.s.v